vistaman
|
schrieb am 15. April 2008 11:15 | |
|
BIN VOI DEINA MEINUNG mayjoh schrieb:
vista is da greste scheiß dens giebt! nur weis scheina ausschaut is ned bessa! und won masi a weing auskeind was ma das xp afoch bessa is! ma muas si a auf a system valossn kima und ned si firchtn muas das der scheiß ned geht! jeda 2te scheiß geht sowiso ba vista ned! und außadem is xp fü schnölla! mfg |
||
mayjoh
|
schrieb am 15. April 2008 11:21 | |
| wenigstns ana der meina meinung is! | ||
vistaman
|
schrieb am 15. April 2008 11:27 | |
|
apple, suse unix usw. wird microschrott nie schlong!! ..... do kima nu laung diskutieren owa du host recht philipp firebird schrieb:
Also die Diskussion "wenn man sich nicht auskennt..." wird schon recht interessant, da ihr ja offensichtlich beide (kini02 und mayjoh) keine Ahnung von irgendwas habt. Der eine schickt einen Link zu einer 6 Jahre alten Seite, die sowieso nicht mehr stimmt. Der andere schreibt von "Zuverlässigkeit" von Windows. Wie ich schon vorhin mal geschrieben habe ist kein Betriebssystem zuverlässig. Außerdem kann man XP und Vista nicht vergleichen, da Vista viele "neue" und gute Kernfeatures hat (und ich spreche hier nicht von irgendwelchen sinnlosen Animationen oder so), jedoch zu Ressourcen raubend ist und XP hat diese Features nicht, lastet aber auch nicht die Hardware sinnlos aus. Was auf jeden Fall beide Betriebssystem schlecht macht ist, dass Microsoft Standards bricht und das auf der ganzen Linie darum wird Windows nie gut oder zuverlässig werden. |
||
vistaman
|
schrieb am 15. April 2008 11:33 | (1 mal geändert) |
|
owa des hoasst net das i microsoft vavgöttert .... apple z.B. wird microsoft nie schlong i ois edvler muas wissn vo wos i red....... mayjoh schrieb:
wenigstns ana der meina meinung is! |
||
mayjoh
|
schrieb am 15. April 2008 11:43 | |
|
i man nur das xp fü mie aus siega do steht! i orwat mid xp seit 4 jor und hob a erforungen gmocht! owa mid xp hob i nu nei sofü probleme kopd aus vista! |
||
vistaman
|
schrieb am 15. April 2008 11:48 | |
|
ok des stimmt owa mayjoh schrieb:
i man nur das xp fü mie aus siega do steht! i orwat mid xp seit 4 jor und hob a erforungen gmocht! owa mid xp hob i nu nei sofü probleme kopd aus vista! |
||
mayjoh
|
schrieb am 15. April 2008 11:55 | (1 mal geändert) |
| do schaust kini! | ||
kini01
|
schrieb am 15. April 2008 18:31 | |
|
http://beqiraj.com/windows/2002/vergleich/index.asp Vista is sichera und besser!!! |
||
mayjoh
|
schrieb am 15. April 2008 18:41 | |
| uncool | ||
vistaman
|
schrieb am 15. April 2008 21:36 | |
|
vista hat ein paar sehr gute features was security anbelangt aberes is noch lang nicht besser!!!!!!!!!!! kini01 schrieb:
|
||